niice weekend

Jaha, då va denna helg över också!
Denna helg har jag varit helt själv, utan mina svenska tjejpolare! Men jag hade en nice weekend iaf!
dagen spenderades med mina brasilianska polare på danburey mall! Hittade ett armband, 2 par örhängen, ett par flippflopp och Christina aguileras nya cd! SÅåå sjukt bra! Älskar låtarna :D
Efter shoppingen åkte vi till Westport och mötte upp Debra för middag! Också en brasiliansk tjej! Riktigt trevlig! Blev mexikansk mat! Käkade Nachos med smelt ost på och självklart blev det guacumole till!

Nu ska det snart sovas, då min HD försöker fixa min tv som inte vill funka! Så surt! Jaja, kollar inte så mycket på tv i mitt rum iaf! Men skönt att ha den fixad ifall att liksom! :)

Nu gick dom ner! Sleeptime! Mina barn är liksom fortfarande vakna! Inte okej:P Men de gillar mig! Åhh juste, tjejen är så gullig. Jag kommer hem, då säger hon: " Johanna, it's a not for you at your door! It's about tomorrow" Jag svarade: Okey, hah. Kommer upp och ser 2 lappar som hon tejpat fast på min dörr. På dom står det: To Johanna from J, please read. Öppnar och läser detta: Dear Johanna, I do not want a tuna fish sandwich for lunch. I want a Jelly sandwich. Just jelly! ps. I love you! pleace right back, slide your note under my door!
SÅ jäkla söt unge jag har! Så imorn ska hon få jelly på sin macka som hon ska ha med sig till camp! :) Samt oreos! haha! Juste jag skrev detta tillbaka: Dear J. Thanks for the note. And tomorrow I will do a jelly sandwich for you, just with jelly.
ps. I love you yoo!

Nej, hurrneni. Nu måste jag göra mig iordning för att gå och sova! Och imorn kommer NATTIS och MADDE hem! NIIICE :D Längtat! Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0