onsdag

Tjena bloggen!
Allt bra eller? Här är det awsome! Dagen har gått smoood framåt..
Började do´ck med lite bråk om tv imorse^^ inte okej.. Men det löste sig, sen va allt utmärkt i bilen! :) Lämpade av ungarna till 10 och drog mig hemmåt och dog i soffan rent ut sagt!
Hämtade ungarna och sen har vi slappat, kollat tv, målat, killen spelade sitt wii spel och jag hejjade! Han är GRYYYM!
Mamman kom hem sen också ett tag, och vad hade hon med sig! BÄSTA TÅRTAN EVER! En med Jacob på, utan tröja!!! Sen stog det under, Ät mig först innan jag äter dig! Nått åt de hållet!
MAMMA! JAG ÖNSKAR MIG EN SÅNN PÅ MIN FÖRDELSEDAG! (a)
Nu iaf, har vi käkat hamburgare till middag, och jag ska chilla med lillen i soffan snart, men ska först göra deras lunch tills imorn, så slipper jag de imorn! Nice! Lika bra att passa på nu liksom.
Ikväll lär det bli att hänga med käraste nathalie! Hon vill nog till Walmart, eller så blir starbucks häng som det blev igår.
Camilla joina oss igår också! Så sjukt kul vi hade, satt och garva konstant i typ 3 timmar ^^ okej, 2 iaf!
Nej, nu ska mackorna göras, sen kolla på iCarly!:D
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0