starbucks sen emmas

Tjena tjena,
ja men vilken härlig dag jag haft då!
Börja med att lillen vakna vid halv 8 då hon kom ner till mig och chilla i tha sofa! Satt bara hemma och spela spel och glodde tv till klockan va jaaaa. kanske halv 3, då vi packade ihop bad väskan och chilla ännu mer i soffan till klockan blev kvart i 4 då vi satte oss in tha car och drova till hennes polare 2 min ifrån oss för att plocka upp henne för deras playdate!
Åkte till lillens mormor och bada i poolen, eller dom bada, jag kolla (a), i kanske 1 timme innan vi gick in till mormorn och lekte med lily(hunden).
5 över 6 va klockan då vi satte oss i bilen igen och körde till tha restaurant, där vi skulle käka midag med mamman också för att avsluta kvällen! Mycket god mat må jag säga, blev sushi för min del med lite nudlar av lillen. Efter de, bar det av till glass stället Carvel för efterrätt, efter mycket tjatan av småflickorna.
Mamman beställde "vuxen" storlek till mig, vilket bestog av 2 kulor av orange sorbet. :) Mycket gott.

20 över 8 befann jag mig hemma hos natta efter att ha droppat av lillens kompis och lillen hemma. Då vi sedan åkte och plocka upp Emma och frida för att dra till starbucks en sväng innan de stängde. Sen bar det av hem till emma för att möta upp Arber och hans (söta)kompis:) hah, Blev en del musik spelandes och även Wiispelande som betog av sång,trummor och gitarr! Nice avslut på dagen med andra ord.

Nu väntar sängen! Imorn är de jobb och sen dras det ut på stan! NICE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Johanna!

Nu äntligen har jag kommit in på din blogg. Vilken härlig timme jag har haft, med att läsa alla dina bloggar. Så roligt att få vara med på ett hörn. Att åka ut i världen på detta sätt var otänkbart, när jag var i din ålder. Så jag bara gläds med dig. En sak undrar jag över. Jag har ju alltid motionerat och kan inte leva utan detta. Vad gör du?

Morfar har fått ett nytt knä och börjar nu kunna gå med en krycka. I övrigt har vi det varmt här också. Nästan för varmt för golf. Önskar dig en fortsatt skön USA-vistelse med många upplevelser. Kramar Kerstin (Morfar på rotarylunch, men hälsar säkert)

2010-07-19 @ 12:20:35
Postat av: Johanna

Hej:) Va kul att du hittat den Kerstin! Nej det är helt galet att jag är här faktiskt! Jadu, det har ju jag med, men just nu har jag inte hunnit pga att barnen har sommarlov och har varit hemma under hela dagarna. Och nu börjar de på camp. Så nu ska jag börja träna igen. har inte gjort det på 3 veckor om inte mer!Men jag har faktiskt inte gått upp så mycket i vikt. Försöker hålla mig till nyttigheterna! Men klart man tjockar upp sig på god mat ibland också! :p

Ja ajg hörde om de! Hoppas att morfar mår bättre! Hälsa honom så mycket från mig!

Kramar

2010-07-19 @ 17:47:33
URL: http://mchannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0