trallalla

Jag ar troooooooooooooooott! Hah, som alltid! Nej da!
Klev upp 7 imorse och somna om i 50 min innan lilltjejen kom upp och satte sig vid tv med mig. Sen dess har vi kollat pa tv och Hannah Montana! Assa hon ager ju, eller ja Miley Cyrus gor..

Igar va vi alla hemma hos Emma och kollade pa The forth Kind som Arber hade hyrt! Baserad pa en sann berattelse. Helt okej.
Haha, men vissa va riktigt radda ;) Men okej, ska jag vara arlig, skrek jag till 1 gang! Hah!
Efter filmen spelade vi guitar hero med trummor och sang. Haha! Vi agde ju ^^ Runt kvart i 11 skjutsade jag och natta hem Arber for att sen aka hem :) Riktigt mysig kvall ma ja sag.

Idag ska lillen ha playdate, om vadret vill bli lite battre ska vi nog till hennes mormor och bada i poolen :) Sen blir det antagligen middag ute. No idea!

Nej, nu ska jag leka lite med henne! Haller pa att somna!
Puss pa er, mer bilder fran helgen far ni ikvall :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0