18 Juni 2010

Fredag idag då! God morgon Sverige/USA
NU är barnen i skolan efter en lugn och skön morgon, då pappan jobbar hemmifrån idag också!
Tvätten är snart klar och jag ska gå ner och vika den snart, men ska fixa lite med min scrapbook först:) Sätta in lite minnen och sånt:p
Juste, fick mail av pappa igår på hundvalparna! Så sjukt söta! ojojo, vill ju bara äta upp dom! Vita med bruna fläckar på! De ni! Welsh springer spaniel är de,(stavas de så?)
Sen har jag även listat ut när min käre mor kommer till mig, och sen har jag fått reda på när pappa, bröderna och katarina kommer till mig :) Mycket trevligt.
Hösten är bokad och klar med andra ord! ;p

Nu ska jag gå ner och fixa lite innan jag ska iväg till natta och bada i poolen för att sen glo på fotboll!

Pösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0