bastaste!

Aaah! Mamma du ar ju for gullig! haha! Kollade i brevladan nu nar jag kom hem efter att ha varit hos tandlakaren med killen och sen tankat bilen. Va hittar jag da? Jo ett brev till lilla mig (a) Alskar att fa natt hitskickat fran sjalvaste sverige!
Det va ett brunt brev fran min karaste mamma! Nar jag oppnade de kunnde jag skymta natt som hade med Twilight att gora! Haha, och visst hade jag ratt. Hon hade last i Metro i fredags och sett en affish med Bella, Edward och Jacob pa och tankt pa mig! Sa gulligt! Och brevet som hon skrivit till mig ocksa, blev lite tarogd!

Men som sagt, som mamma skrev, jag ar saa otroligt glad att jag faktiskt trivs i min familj, och detta ar kommer ga sa sjukt fort. Snart har det gatt 2 manader redan. Jag kan sjalv inte fatta de! Men iaf! Sommaren kommer bjuda pa massa roliga saker, och snart slutar barnen i skolan vilket betyder att det kommer bli manga vistelser till stranden och poolen! :)
Nu ska jag satta mig framfor tv ett tag innan jag ska dammsuga och badda rent i barnens sangar och fortsatta med denna oandliga tvatt jag har idag! Gor allt idag for imorn bar det av in till NYC :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0