Danbury=hårfärgning och shopping

ja men de är väl typ va min dag bestått av :P haha.. Emma hämta upp mig vid 12, då drog vi till Sophie och hämta henne innan de blev till och åka till Danbury mall. Efter ett tag ringde natta och sa att hon också va framme, så vi 4 tjejer sprang runt i mallet som om vi inte sett ett förut :p HAHA! för min del vart de en del shopping. För de andra ine så mycket. Emma och sophie drog hem runt halv 3 då de är farsdag här idag! När är det de i sverige?!?!
Medans jag och natta kolla runt lite till innan vi drog till Marshalls i danbury och köpte converse! Så sjukt billigt. 25$

Nu sitter jag här hemma hos natta och har gjort slingor i hennes hår och färgar mitt just nu. Me like. De behövds kan jag säga. men klippnig får jag ta efter sommaren. Har dock inte klippt mig sen i februari, men jaja...
Nej nu är natta klar. Skriver mer när jag kommer hem :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0