finally

Ja haha, efter en mycket effektiv kväll med 1 barn och sen runt halv 8, 2 st måste jag bara säga att jag är förvånad att jag inte har deckat!
Haha, satt uppe ett tag till med min hostdad efter att ha läst en liten saga för lilltjejen och kolla på "so you think you can dance" tror de är säsong 11.. vet inte:p MEN jäklar va duktiga dom är! Så avis! Jaja.
Nu är jag på mitt rum iaf, och nu börjar de likna ett rum också! Tänkte ta med mig någon till ikea i helgen och köpa lite ramar och annat smått jag ska ha till mitt rum så att jag kan få iordning på de någon gång.
Just nu känner jag mig som en riktig jäkla tonåring! Har satt upp Posters på snyggingarna från Twilight! HAH!
MEN det börjar likna nått. Sen har jag satt upp en bild på bästis och min förra hund! Miss him!

Nej, nu kallar sängen. Ska nog lägga mig innan jag somnar framför datan. Sista jobbdagen imorn då! NIce! OCH löning:p Det ser vi fram emot! Sen hoppas jag också att vädertjoffsarna där uppe i det blå vill ge mig lite sol och 30 grader så man kan sola och bada i pina colada!

God natt! <3


Kommentarer
Postat av: Lennart

Hej Johanna, brevet till Cecilia har kommit. Hon har jättedåligt samvete men det kommer ett brev från moster till dig. I helgen är vi upptagna så hon kan inte ta tag i detta förrän nästa vecka.

För övrigt öser det ner regn på oss idag. Hoppas att du får det väder du väntar på. Jag skickar lite sol ;-)

2010-06-11 @ 11:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0