Föör de e glaaaaaaasssiiiigt

Haha, japp de är va de är! Har precis varit i Stamford med natta och Emma hos några polare. De drog ut, men jag har sån jäkla mensvärk och är sjukt trött. Sparar mig till nästa helg istället ;P Då de blir NYC och Midsommar party! Woho...
Så när de andra gick ut drog jag hem, jag är tråkig jag vet. Men kände för att somna i min egen säng idag faktiskt xD hha, va hemskt de låter. jaja.

Vi dansade och lyssna till svensk musik, lärde även dom massa svenska ord och låtar:p De går bra för dom xD ^^ Eller inte.
Nej, nu ska jag faktiskt lägga mig i min EGEN säng och sleeepa. Imorn är de också lite jobb på morgonen, vilket kommer bestå av att ge tjejen frukost och kolla tv :p Mys morgon med andra ord! Love it.

Nej, sängen roppar! PUSS & Godnatt


I NYC med lollo och Therese:)

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken pudding<3!!!

2010-06-20 @ 21:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0