Hemkommen fran NYC

Japp, nu ar jag hemma igen, efter 1 timmes tagfard fran Grand Central Station! Jaklar! Man har ju bara sett den stationen pa film, men idag! IDAG va jag dar helt sjalv, eller ja forutom nar jag motte upp therese och lollo pa stationen! Sjukt stor, och klockan i mitten saklart ;)
Vadret holl inte riktigt i sig, men det va ju varm eftersom att allt ligger sa packat i NYC. Men vi knalla runt lite och tog sedan taget till Ground Zero, sjukt haftigt att se de igen. Vi gick aven in pa Memorial Museumet som dom har runt hornet sa att man kan se allt i bilder hur de sa ut innan allt ramla ihop och hur det kommer se ut nar de ar klara med bygget! Sjukt fint kommer de bli. Men de lar ju ta ex antal ar till innan de ar klara me de bygget :p

Efter de knalla vi ner till Wallstreet(tror jag de va) Och kolla runt dar innan Therese knalla in pa ett sushi stalle for att kopa lunch, medans jag och lollo kopte de pa subway! hah! Nar lunchen va fixad gick vi ner till vattnet och satte oss dar, och sag ut mot havet och FRIHETSGUDINNAN!. Japp, nu kan jag bocka av de ocksa xD
assa, jag kan inte riktigt fatta att jag 1. Traffa en av mina narmaste vanner idag i NYC, 2. Att jag kan aka in till NYC bara sadar. 3, Att jag sett Ground Zero, igen.  4. Att jag sag frihetsgudinnan(okej fran langt hall, men iaf!

En sumering av dagen: SJUKT BRA! :D (bilder far ni senare)

Nu da, japp nu kommer barnen om 15 min ungefar. Och da ska jag trycka i natt i pojkens mage innan vi ska ivag pa karate! De ar ju onsdag :p Han far nog en dounat sen ocksa :) Tjejen tror jag ska ha playdate idag med grannen, eftersom att hon hatar att folja med till karaten..
Till Middag kommer de bli hamburgare, MUMS!

PS! Karaste broder, ha sa sjukt jakla kul nu pa masgarn i 3 veckor och sedan seglingen med pappa i 1 vecka och sedan jobbet hos katharina :D Ar lite avis faktiskt! LOVE U 2!

Kommentarer
Postat av: Anders Kallin

Hej Johanna, Kul att du träffar svenska vänner i New York. Jag är hemma i Kälvesta nu för gott. Konm hem för ca 1 timme sedan kl 23 svensk tid. Har lämnat England och Northwood bakom mig och ska nu ha en lång och skön semester. Kanske kan vi åka till Frihetsgudinnan när jag mfl kommer över senare i höst så du får se den på närmare håll!! Så kan du bocka av den lite "bättre"

Ha det så bra/Pappa

2010-06-17 @ 00:07:47
Postat av: Johanna

Jaa! det va sjukt kul att träffa Louise igen! Åh, hur känns de?

Vilka är mfl? :) Haha, ja det skulle jag vilja göra! Hoppas färjan har öppet då!

Kram kram, hälsa Katharina och jag vill ha bilder på vovven snart!

2010-06-17 @ 05:13:42
URL: http://mchannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0