Karate Kid

Nyss hem kommen från en välbehövd biokväll med Harpa och Jenny! Vi möttes upp på marshalls, och jag som inte skulle köpa nått, hmm. Kom ut med en Parfym. Vilket jag iofs behövde. Men iaf. Kosta bara 16 dollar! Nice! Sarah Jessica Parkers! Luktar helt gudomligt!
Efter det drog vi till CVS för att handla godis till bion. Självklart köpte jag då en duschcreme också. Som inte hade behövt köpas än. Men lika bra att ha de avklarat:p
Sen bar det av till kvart i 10 bion för att se Karate Kid! Vet inte om den kommit ut i Sverige?  Men den är GRYM och värd att se. Vi satt både och grina och skratta! Vem spela sötungen då? Jo Will Smith unge! Han måste nog vara världens stoltaste pappa just nu! Kom igen, hans unge kan ju de där! Och han va så sjukt rolig! HHAH!

Jaja, i vilket fall som helst hade jag det väldigt trevligt. Och jag behövde verkligen detta idag!

ps. Såg att jag fått ett meddelande på min svenska mobil, och jag säger det samma tillbaka Jag saknar din röst också! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0