min dag

min dag allt som allt har varit super förutom det som hände imorse!

8:10 Kom vi iväg till skolan.
8.25 är båda ungarna lämnade och jag åker till postkontoret. LEDIG
9.00 är jag hemma igen och fortsätter med tvätten och fixar i barnens rum
9.15 ringer natta och frågar om hon kan komma till mig så att vi sen åker tillbaka till henne.
10.00 Tvätten är inte helt klar, men vi har bestämt att jag ska komma till henne istället.
10.15-12.30 är jag hos natta med emma och badar i poolen:)
12.35 åker jag till Wilton för att sätta in min lön på mitt konto,(dock inte allt;p)
13.30 är jag hemma igen efter att ha tankat och handlat på både stop&shop och CVS pharmasy och varit på bibblan och lånad My sister's keeper.
13.45 börjar jag kolla på filmen och slutar när det är 10 min kvar tills barnen kommer hem.

15.50 Bussen kommer och barnen bestämmer att ha vattenkrig med grannpojken.
17.10 är vattenkriget igång och jag börjar med middagen
17.30 kommer mamman hem och går ut och springer

Så nu sitter jag här. Med 1 barn framför datan och den andra inne i tv-rummet. Båda mätta och belåtna efter dagens tortellini middag! De gillar verkligen tortillini :D Nice.
Så nu när mamman kommer hem ska jag göra mig iordning för att åka till Marshalls och möta upp Natta för att kolla på Män som hatar kvinnor PÅ SVENSKA!
Kanske ska passa på att köpa mig ett par högklackade skor tills imorn, då blir utgång:)

JUSTE. igår fick jag ett brev av min Farmor och Farfar. Sååå gulligt brev. Och min farmor hade skrivit: "Har skickat med ett foto på oss så att du inte glömmer hur vi ser ut"
Mitt svar på det är ju då att det kommer jag definitivt inte göra! <3

Nej nu ska jag be barnen hjälpa mig ta undan alla leksaker som de använde ute! Wish me luck!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anders Kallin

Hej Johanna, Vad var det som hände i morse som du skriver? Förstår inte, vardet något som gick fel? När jag läser vad du gjort förstår jag att allt har flutit på helt i sin ordning/Pappa

2010-06-06 @ 21:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0