Onsdags kaffet

Nu är jag hemma igen efter en välbehövd kväll med svenska tjejer och några andra :) Hade så kul! Hade inte träffat de andra förutom 3 utavdom:p Så det va kul å träffa lite nytt folk!
Satt på ett ställe i Westport, kommer dock inte ihåg va det hette, men mysigt va de!
Imorn är det Torsdag vilket betyder Zumba på morgonen och dagen före löning och helgen! NICE. jag gillar torsdagar, eller ja fredagar mest då. Men ni fattar;)

Och idag hade ju pojken ett test på karaten så att om han klarade det skulle han få det lila bältet! SÅ kommer han hem när jag sitter i köket och är helt överlycklig, det bara lyser om honom! HAN KLARA DE! :D Fatta att han kännde sig stolt! Vilket jag också gjorde, är så stolt över honom! De är vi alla! Åååh! Så glad för hans skulle! :) (a)

Nej, nu ska det sovas, kl är halv 12 och jag ska upp halv 7! Woho! Nitenite som natta säger;) puss<3


Japp såhär såg jag ut! Cute hu?






Kommentarer
Postat av: playmates of sweden

roliga bilder ;)

2010-06-10 @ 06:12:31
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0