redan söndag?!

god morgon alla pigga och glada!
själv har jag sovit uselt! jaja, somna redan kl 9 igår kväll, när jag låg och kolla på min underbara Harry Potter film! De suger! Jaja, jag har iofs sett den typ 3 ggr. Men iaf!!!!!!!!!

Gårdagen spenderades på stranden i Stamford med massa roliga människor. Jag och sophie samåkte dit då dom andra redan va där:p
haha, de komiska va att vi bara hade en adress som låg i närheten av stranden. Så när vi kommer dit är det ju jäkligt lurigt att hitta, Men tillslut gjorde vi de. Fråga några vart stranden låg, och då va vi vid den! GRATTIS TILL OSS!

Nej, nu ska jag kolla på Yes Man på tv :)

   

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh vad är det där för killar då:)????

2010-06-20 @ 21:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0