Sleeeeepihead

Asså, herregud!? vad är det med mig liksom! Sov 3 timmar idag och har bara legat i soffan och degat hela dagen!
Kollade klart på Step up och sen fortsatte jag med 3 sesongen av Grey's.

Sen idag har jag skypat med michelle(a) Så jäkla rolig hon är asså! HAHHAHA! Saknar henne och alla ni andra där hemma.
Nu sitter jag på msn och snackar med Jennifer och Nicklas! Saknar!
Jaja, strax kommer barnen hem och då HOPPAS jag att de inte bråkar. Men de kommer de inte:) Till middag ska det bli Pizza iaf, orkar inte göra nått annat. haha! Har blivit super lat på den fronten. Men iaf, så blire när man har barn som inte äter allt.

PUSS

ps. lite senare ikväll får ni bilder från "firandet av svelandets nationaldag!" :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pizza är bland det godaste som finns. :P

2010-06-10 @ 19:05:28
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0