söndag

Nu ska jag strax sova, igen ^^ Har spenderat min dag i sängen! Har inte gjort ett skit förutom att ligga i sängen och glo på film.. Har iofs pratat med Nicklas på msn och lite med mamma!
SEn ringde även lollo hit idag! Hon och hennes syrra ska komma till mitt land imorn för att sedan åka vidare till Miami på fredag! Så vi har nu besätmt att vi ska ta tillfället i akt och ses i NYC på tisdag och äta lunch ihop!
Ska bli riktigt nice att träffa henne igen, även om de inte gått så lång tid sen vi sist sågs:p

Helgen har varit både bra och dålig. Har haft mina krampor igen i bröstet, så nu ska jag nog till läkaren i veckan.. Lika bra att kolla de där! Ska ringa Min Area Director först. Sen spenderade jag lördagskvällen med natta och emma plus lite annat roligt folk :)

Nej nu dags att sova! Ögonen slås ihop snart! PUSS och godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0