svenska skämt på amerikanska xD

Japp, det har provats idag xD Och tro mig, det låter bara fel! HAHA! Men ändå garvar man! Nyss hemkommen från starbucks, vi va 4 svenska tjejer 2 från tyskland sen va det lillbrorsan och senare kom storebrodern! Så otroligt kul, för där sitter vi och drar svenska skämt på amerikanska, vi sitter och seriöst asgarvar, medans de försöker förstå skämtet! Hah!
Nej, testa inte de. Det blir bara fel ;P

Lång dag idag annars, och det kommer det bli imorn med. Pojken hade karate idag så de va bara hemma från skolan 1 timme innan vi åkte igen, kom hem och skulle göra mat. Blev 3 olika rätter idag. Men inga jobbiga. Imorn kommer det dock bli svenska pannkakor som jag lovat kille i typ 4 dagar! Elak jag är! MEN imorn blire dom och då blir han nog glad. På morgonen imorn blire också en tripp till tandläkaren med pojken efter det skola i typ 5 timmar innan de kommer hem! Nice.

Juste, berättade nog inte de förut nej! De ringde från bibblan idag och informerade mig om att de hade fått in ett exemplar på 1 twilight boken på engelska så jag kunde komma ch hämta den! När jag kommer dit och ska låna både den och Grey's så kollar jag bort moit alla dvder! OCH VAD SER JAG I HYLLAN?!?!?!?! JO TWILIGHT FILMEN! blir jag lycklig eller?! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Har varit här idag i 1½ månad och har letat som fan efter den! Men den har JÄMT varit utlånad! Men idag. IDAG blev den min för 3 dagar! Woho!!

Nej nu roppar sängen! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0