Torsdag 17 juni

God morgon alla sma sota!
Usch vad jag INTE ville ga upp imorse! Rena rama pain! Men jag kom upp iaf! Tankte ju att jag far ju min kaffe om jag gar ner, sa da vart de fart i mig :p Hah, nej da!
Igar kvall tog jag, Emma och Natta en tripp till lite vanner i Stamford! Haha, dom ar sa otroligt roliga! Och dom har lart sig lite svenska ord! Good for them! xD
Natta fick aven sin forsenade fodelsedagspresent av oss tjejer. En Plattang! Haha, hon behovde en. Och den kom verkligen i ratt tid!

Idag iaf ska jag hem till natta en svang och bada in tha pool och kolla fotboll! Myspys! Sen ska jag inte gora sa mycket mer. Kanske lasa min twilight bok?

Nej nu ska jag dricka mitt kaffe!
Laaater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0