trött trött trött efter helgen

Ja, det tror jag att jag är:p haha! Trött trött trött, de är va jag är. Men man ska ju inte klaga. Mitt liv är hur bra som helst. Snackade med natta om de idag. Egentligen så blir vi lite uttråkade, vi som har så pass stora barn att de går i skolan hela dagarna. Vi blir som uttråkade. För när man vill göra nått, nej men då jobbar den andra, eller så är man trött. De ända man typ orkar, eller SKA göra på dagarna är ju att fixa upp allt här hemma och sen åker man typ till gymmet. Och jag har börjat kolla på varje säsong av Grey's anotamy nu bara för att ha NÅTT att göra under dagarna. Haha.. Lite patetiskt men så är det. Mitt liv i ett ser ut ungefär såhär:
Morgon
06.30, vaknar jag
06.45, väcker jag barnen, och sätter på en tvätt
07.00 är barnen förhoppningsvis nere och då gör jag frukost åt dem
07.20 barnen går upp och klär på sig samt borstar tänder och hår/bäddar sängen.
08.00 sitter vi i bilen på väg till skolan
08.10 släpper jag av pojken vid hans skola
08.15 släpper jag av tjejen vid hennes skolan, LEDIG till 15.45

Eftermiddag
15.45 barnen kommer hem med skolbussen
16.00 antingen blir det tv eller Wii för barnen, deras val:p
17.00 börjar jag med maten, om inte killen(som idag) har karate.
ca.17.30 äter vi nått som jag slängt ihop..
18.30 läxor, om dom inte redan gjorts.
19.30 dusching och pyjamas på :) och oftast nu kommer föräldrarna hem. Vilket betyder att jag är ledig.

Så såhär kan en dag se ut. Men nu kommer det bli annorlunda under sommmaren, då killen ska till canada 1 vecka sen åker de på camp och lite sånt.. Men de ska bli skit kul att kunna hitta på mer med dom efter skolan å så. För nu är de så sjutk trötta när de kommer hem, vilket är nu såg jag!

Gootta go! See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0