worried as hell!

Ja och da gar man ut till skolbussen for att mota sina alskade barn! och ut fran bussen kommer bara en! VIlket gor da att man blir allvarligt orolig!
For imorse va det snack om att hon kanske hade scouterna, men sen visade det sig att hon inte hade de. och nu kommer hon inte av fran bussen!
Kommer hem med killen nervos som fan, och forsoker fa tag pa skolan, men ingen svarar! Ringer till mamman i ren panik, som nu snart ska ringa tillbaka till mig! Vart i helvete ar hon!?!?!?! Jag ar sa sjukt orolig!
Tank om hon har blivit brotrovad! Va som helst. Men hon missa forhoppningsvis bara bussen! Hoppas de! For jag sitter har och ar sjukt orolig!

Min lilla bejb liksom! Sotnosen nummer 1 vart ar du?

----------------------------------------------------------------------------------------
UPDATE!
Tror ni inte lillskiten akte till scouterna iaf?? Mamman ar inte glad och hon ar ju ocksa orolig och arg, for hon skulle inte ha akt dit. SPECIELLT inte nar vi inte vet om det! Nu vet vi ingenting. Hon hade inte adressen dit och vet inte nar nagon av oss ska hamta henne, lar bli jag. Och jag ar inte glad pa henne heller! Hon skramde livet ur mig! Jaj, mamman ringer tillbaka snart med adress och mer info!

Kommentarer
Postat av: Anders

Skönt att allt ordnade sig Johanna. Kram Pappa

2010-06-10 @ 23:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0