1 mars 2010

God morgon alla :)
Såhär tidigt va länge sen man va uppe ;P Är det bara för att jag har tvätttid. 8-12 ^^ Riktigt hemsk tid, men jaja. Va ska man göra när grannarna är som IGLAR på tvätttiderna?! Nu är 2 tvättar igång iaf sen 8. Så dom är väl klara om typ 10 min :) Mycket trevligt. Då ska det ner och hängas tvätt! Woho.
Igår iaf, åkte jag lillasyster och Maria till Stinsens och shoppade lite. Eller jag shoppa och dom kolla:P Blev en fin fin rosa STOR ring och 2 armband(likadana), fast en i rosa och en i vit:) Sen hittade jag ett bra leggins med skinn på insidan av låren. Men de ända xs paret va sönder så vi fick röra oss till V-by där dom hade så snällt lagt undan 2 par till oss. Lillasyster skulle också ha, den härmapan! :O :p Skojja bara. (a)

När jag skjutsat hem dom så drog jag och picka up michellini i Spånga och sen lämpa vi av bilen till mamma och sprang typ upp till v-by igen för att titta på bio :) Det blev den efterlängtade filmen Percy Jackson - kampen om åskviggen. DEN VA GRYYM! jag och michelle satt som små barn och typ drömde oss in i filmen!

Nej hurrni. Lägger in bild på de jag shoppat sen+lite jag shoppade för ett tag sen :)
För nu ska det hängas tvätt :p <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0