10 poäng

herrejösses vilken väckning man fick idag! :p haha. iofs va jag redan halvt vaken. Men iaf. Kom 2 rörmokare hit och skulle kolla på handfatet. Skit trevliga killar, sånt gillar jag! :D 10 poäng till dom!
Nu iaf. ska jag börja göra mig iordning. Ska hem till sanna för att gå ut med sweetie harry. sen hem till mamma igen för att dammsuga. sen hem till pappa och kolla posten, till mammas jobb för att sen vänta på mina bröder och sedan åka till arlanda och lämna av dom. Dom ska nämnligen till min far i helgen. :)

Ikväll ska jag och michellin ut och röja staden! Kommer bli grymt. Så vi ska va hos mig innan och äta gott+ dricka drinkar och spela Manboy på högsta volym! GRYMT!

Nej nu ska jag göra mig iordning. PUSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0