19 mars 2010

hej allihoppa!
Nu är jag vaken. Men trött som en gris! Tänkte äta lite nu och sen dra en sväng med dammtrasan så får mina bröder göra toan och dammsuga!
Det blir en rolig dag idag verkligen! Haha, Först ska jag ut med harry om typ 1½ timme, därifrån ska jag till pappa och hämta en sak till mamma, sen från pappa ska jag till kristineberg för att lämna den och en till sak till mamma, för att sen åka tillbaka till brommaplan och möta upp Vonkan för en fika hemma hos henne i Nockeby! Haha
Mycket åkande fram och tillbaka :p

Jaja, nu ska det ätas lite och sen fram med dammtrasan! PUSS

Kommentarer
Postat av: Korneliuskarolina

Nice site keep it up

2011-05-17 @ 10:17:12
URL: http://korneliuskarolina.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0