7 mars 2010

Hemma igen efter en grymt mysig lördagskväll och söndagsmorgon! Igår kollade vi på Melodifestivalen som va mitt ända krav! Och Pernilla och Jessica va värda att gå till final faktiskt! Men hade hoppats på Neo iaf!
Beställde pizza till middag och bara tog det lugnt! Mys!
Vaknade upp av att man blev kittlad, inte okej Mr C!

Men men, när jag väl började röra mig hemmåt så ringde Johanna och fråga om jag ville komma till stan och käka med henne och jocke, vilket jag bestlutade mig för att göra :) Mycket trevligt att vara med do, igen asså :) Jag och johanna ska nog hucka upp på tisdag igen för en fika! Niiice! När jag kom hem höll pappa på med middagen! Spaghetti och köttfärssås! Mycket gott. Efter det blev det kaffe och bulle!

Snart ska jag nog ut på en promenad och sen om 45 min börjar en film! :) Music and lyrics. Har ni sett den? :)

Hörs senare! PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0