äntligen

Hej igen!
Äntligen har jag tvättat klart och hängt tvätten som inte blev helt torr! Känner mig riktigt duktig. Så nu tänkte jag göra lite lunch som består av kycklingkorv och pasta:) Mums.
Sen efter det ska jag stryka och vara riktigt duktig, ska ev. träna lite här hemma. Får sätta på ett träningspass på tv:p

USA!
vet ni, på tal om något Helt annat! En familj har hört av sig till mig! :D:D:D Dom bor i Seattle och har 3 barn som är 8,6 och 4 år :D verkar vara en riktigt trevligt och gullig familj! Så jag får hoppas att dom ringer mig ikväll. Dom ligger liksom 9 timmar efter oss. Så haha ja.. Mamman kanske ringer när hon har lunch på jobbet eller nått:p Men sååå jäkla kul. Trodde inte det skulle gå så här fort!

nej, nu ska det göras mat :=)

Kyss <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Yeey :D hoppas dom ringer o att det går bra! håller tummarna för dig!

2010-03-02 @ 13:30:46
URL: http://wangberg.blogg.se/
Postat av: Michelle

fett kul johanna!! <3

2010-03-02 @ 14:02:19
Postat av: Michelle

Och imorn ska vi ut och feeeesta

2010-03-02 @ 14:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0