:)

Tjena sötnosar!
Allt bra med er? Vet ni? Jag mår sjukt bra! Tror jag vet vad det beror på. Men det tänker jag inte avslöja(:
Idag iaf så kom lollo hit runt 12 och så gick vi ut på 45 min promenad och köpte med oss kladdkaka och grädde på vägen hem:) Sen åkte vi och hämtade michelle hos henne för att åka till mig igen och fika och snacka skit som vi är grymt bra på! Kul hade vi iaf! Vi har dels, eller jag har dels, kommit på att jag tycker att vi borde åka till michelles landställe över en helg innan kan kanske åker! Skulle vara mysigt! Ibland kommer min smarthet fram liksom!

Jaja, haft en grymt bra dag idag iaf! Nu ska jag packa ihop lite saker och sen dra hem till mamma för att sen gå ut med harry!
See ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0