...

Asså detta med rubriker är bara för jobbigt! kommer aldrig på någon bara^^

Jaja, nu är jag hemma igen iaf. Tog en tripp till skärholmshallen för att kolla på när Mr C spelade handbollsmatch mot poliserna! Haha, mycket givade match må jag säga. Jag har aldrig fattat handboll och kommer aldrig göra. kanske inte riktigt är min typ av grej. Men det va grymt kul att titta på. satt och garvade för mig själv. Kulan däremot försökte förklara lite för mig i telen undertiden hur det gick till och vad för position han spelade:p Men ja. Jag fattade inte så mycket.
Men dom vann så det är ju ett + iaf! :D

Och inte har jag hört något mer från Usa. Men det kommer hoppas jag. Ska ta mig i kragen och ringa sts imorn! Tror jag ska lägga mig snart. Så sov så gott alla! Hörs imorn!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0