JAG BLIR GALEN

Asså jag skojjar inte! Idag fick jag hem äckligt mycket papper från både STS och från USA om både Visumhandlingarna och om körkortet som ska fixas till ett internationellt.
Jag blir seriöst galen! De är så mycket papper, och hälften står på engelska. Sen ska jag fylla i runt 100 frågor på internet som har med visumet + andra papper som ska fyllas i skriftligt! Inte okej.
Och jag fattar INGET INGET INGET! Och tror ni inte att STS har stängt för idag nu när jag ringde? JO! H*lvete!

Dessutom är inte all tvätt torr som jag tvätta idag! Herrejösses! och sen har jag 100000 andra saker som ska göras innan jag åker till Norge på fredag. Detta är icke okej.

nej, nu ska jag ner till affären och handla lite till maten. Och sen blire att kolla på ena brorsans innebandy match vid 7 å sen hem till Claudia :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

ååh jag vet alla jävla papper hit i dit o frågor va fan de värsta! Men det är lätt värt de när de e över kan jag lova :D

2010-04-05 @ 00:38:57
URL: http://wangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0