Kista

hej alla.
Nu är vi hemma igen från en mysig kväll i kista. va där med mamma och bröderna :) Käka middag och kolla på bio!
Asså, I love you Phillip Morris va grymt bra! Men väldigt sorglig.. De värsta är ju att den är verklighets basserad. Så ja. Haha, börja nästan gråta i mitten av filmen! Men den är värd att se tycker jag allt!
Ang. Usa!
Så ringde mamman i familjen mig idag, när jag va på MQ med ena min lillebror! De pinsamma va att jag inte hörde att de va hon förens efter att hon på Engelska frågade efter mig. haha! Hon va jätte trevlig. Tycker vi verkar passa. Så vi bestämde tillslut att vi ska prata igen imorn, fast på SKYPE! Nu börjar man bli lite nervös asså! Jja, kommer nog gå bra:)

Men nu ska lillbrodern min få datan igen. han va snäll nog att låta mig skriva här först, innan jag ska sova(a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0