Klarblå himmel och sol, och jag sitter inne? ^^

Soolen skiner ute och jag sitter inne! Det är seriöst inte okej! Men ska faktiskt snart ut, ska ut med käraste harry. Som jag va ute och gick med igår också, men det va då han verkligen Verkligen sket i att lyssna på mig! Jaja, hoppas det blir bättre idag!
vet ni, eftersom att det verkar stå stilla med USA grejjen så tror jag att jag ska börja söka lite jobb, det skadar ju aldrig. Har liksom inte jobbat sen i januari. Känner att jag vill göra någonting nu, inte bara vara hemma. Men snart ska jag dessutom upp till mitt landställe i Norge, Trondheim! Ska bli så stört mysigt. 1 hel vecka där uppe, ingenting kan slå det!

jaja, som sagt. Ska ut med harry snart. Sen ska jag hem för att faktiskt försöka mig på att träna lite här hemma, kanske dammsuga? jag vet inte än vad jag ska göra. Men träna bör jag börja göra! Men det ska snart göras i 1 vecka, I norge, då det blir skidåkning hela veckan! :D

Nej nu ska jag göra mig iordning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0