Nu är det klart

Nu är det klart! har en familj och dom vill att jag ska vara där den 3 maj! Så jag antar att jag åker om ca 3 veckor! fett nice! Borta i 13 månader och ska jobba med det jag verkligen gillar! BARN! + att jag ska plugga på collage:D
Kommer sakna alla verkligen, kommer bli världens omställning, men jag ska fixa de! och tiden kommer gå snabbt! Barnen är sjukt gulliga! De första lilltjejen sa när hon såg mig på bild va! -Mum she look's really nice and she has BLOND hair! :D haha sötnos liksom.
Hon är 7 och hennes storebror är 10. Perfekt ålder!

nej, nu ska jag faktiskt sova. jag fattar inte att det verkligen händer nu! herrejösses! inte okej. haha.

Sov så gott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0