NY

Heeej igen! Herrejösses vad min engelska är baaaad! HAHA! eller jag kanske ska säga lite krasslig:p
Men hon va sjukt trevlig och lugn. Dom bor i NY, long Island..
Men jag va inte riktigt beredd här heller på att hon skulle ringa så snabbt. Men de gick.. Haha!
Nu har jag pratat med C i telen nyss och just nu äter jag glass och dricker te med lillebror:)

Vet ni vad jag ska göra i veckan? Som jag tänkt göra, I don't know how long, åka till kyrkogården där min mormor ligger och hälsa på henne. Eller vad man nu säger. Saknar henne så mycket. Hon va min allra bästa vän.

Men men, nu ska jag fortsätta kolla tv och sen ringa Mr C vid 11 igen. Han blir som mig när man fastnat för en film! Inte kappabel till att prata med någon i telen:P haha!

Sov så gott alla så hörs vi imorn! Då kommer bilder från i fredags också då det va utgång!

Puss
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0