Österåker

Tjabba tjena hallå!

Vilket piss väder det är ute! inte okej asså! jaj, sånt é livet xD Idag iaf åkte jag och sanna till åkersberga till kyrkan för att tända ett ljus på min mormors grav och sen för att gå in i kyrkan och tända ljus. Jag har inte varit där på sjukt länge men minnena kom upp från allt.. Hon gick liksom bort för 8 år sen märkte jag när jag va där. tiden går snabbt. Både jag och sanna tyckte att det kändes som att en sten i magen flög bort såfort vi hade tänt ljusen!

Men nu är jag hemma iaf, eller ja, en liten stud iaf. Ska snart röra mig mot abrahamsberg för att träffa Linnea för en fika hos henne :)


Så fort jag ser liljekonvaljer så tänker jag på dig, och minnena kommer tillbaka då du fanns
Jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0