taxichafför

haha ja, det har jag varit idag:p va på promenad med micke först ett tag, innan vi drog till honom å hjälpte hans lillebror med en cd-skiva, han skulle dessutom visa vägen hem till honom med bilen så att jag hittade rätt senare:p
Skulle skjutsa han och linus till arlanda nämnligen för att dom skulle flyga tillbaka till Luleå och till lumpen;d
Jaja, efter att jag lämnat dom så drog jag hem å åt min otroligt goda thaiwok jag gjorde igår:) MMMM!

Nu på kvällen blev det till att kolla på ballar av stål med mamma och bröderna! Riktigt skön slappdag, förutom att jag va taxichafför till pojkarna:p hah..

Nej, nu ska jag göra mig iordning för att sen gå och sova!
Sov gott alla! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0