tvätt tvätt tvätt

Hej alla!
Herrejösses vilken händelserik kväll det var igår. Började med att jag träffade johanna bid brommaplan. Sen när vi kom till centralen så skulle hon ta upp nått från jackfickan, bara det att hon hade handskar på sig som drar med sig det mesta. Så när vi kom till Friday's skulle hon kolla klockan på mobilen, bara det att mobilen va borta! Så vi gick runt i säkert 45 min och bara letade över allt. Frågade tom vakter vad vi skulle göra. Sen tack å lov så spärrade hennes mamma hela telefonen så att man varken kan ringa till eller från den! Då gav vi upp och gick tillbaka till friday's och drack vin. Runt 10-11 kom både J och C :)

Idag iaf, har jag tvättat från 12-16. Allt blev faktiskt nästan torrt:) WoHO.. 
Och nu ska jag göra mig iordning för att bege mig till Lidingö för en myskväll med C :)

Puss på er alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0