Stinsens shoppingcentrum

God morgon alla :) Nu är jag äntligen vaken i hyffsat bra tid! Och ändå gick jag och la mig vid 2 typ :p
Va ska ni göra idag? Själv sitter jag och väntar på att mammas packet ska komma.. Sen ska jag åka till h-by för att gå en sväng med harry:)
Sen vet jag faktiskt inte vad som händer mer idag. Vill shoppa,men icke så Det får jag inte. Måste spara alla mina pengar nu... Jag får helt enkelt hålla mig borta från shoppingcentrum. Eller så kan jag faktiskt gå in i en butik och kolla på resväskor. Very clever. Eftersom att det måste jag ha :p

Haha, nu bestämdes det tydligen att jag och lillasyster och hennes kompis ska åka till stinsens shoppingcentrum och fika och kolla kläder. MEN jag då, får isf kolla på resväskor samt data. För de ska jag få av mami (a)


Bustrollet Harry :)


Becca och Jag i lördags :p 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0