1 maj

Jaha, då va det redan 1 maj! Herregud va tiden går fort! Har haft fullt upp nu sen jag kom hem vid halv 11 i torsdags kväll! Därför inget inlägg:p
I fredags iaf så packade, tvättade och fixade jag klart mitt projekt! Finally liksom!
Skrev ut det nyss, så nu ligger 3 kopior brevid mig så fint så :=)..
På kvällen så drog jag och michelle till mathe och hade det hur trevligt som helst. Vi drog hem vid 1, så det blev en tidig kväll! Sleepa hos henne också, så det va mysigt. En sista gång liksom på 1 år! :'(

Idag då, ja jag drog in till stan vid 12 och träffade Linnea och hennes pojkvän för en fika. Sen efter det blev det att åka hem till pappa och träffa N ett litet tag innan jag drog till lillsyrran och sa hejdå också. Nu sitter jag här och väntar på att becca ska ringa och s¨äga att hon är på g så att vi kan dra hem till Niklas för att föra lite innan vi kanske ska ut! Nice! Får iofs se om jag följer med, men de lär nog bli så:p

Nej, nu ska jag börja skriva i mitt album, sen hoppas på att becca ringer snart! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0