and now home

jaha, inte vart det någon kaffe inte. Men en biltur så det duger ^^ När jag väl hämtat upp Jani satte vi fart ner mot staden Wilton, och där va starbucks stängt ^^ vid 9! Kom igen! jaja, då åkte vi iaf vidare till starbucks i fairfield, vilket precis, ja PRECIS hade stängt när vi kom! Fy fasen asså!
men en bra lång biltur blev det. och mycket snack;p haha! Gillart!

Jaja, off to bed now! Den väntar på mig och jag längtar efter den. De flesta av er hemma i sverige ska antagligen strax gå upp eller om någon timme eller 2. men inte jag, jag ska gå och SOVA :D Woho!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anders Kallin

Hi Johanna, You are terrific and yes I miss you/Dad

2010-05-19 @ 15:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0