är man halvt sjuk så är man

ja, det är fan sant! och är man i ett sånt land där man seriöst inte behöver gå ner till affären för att handla nått gått som man kan trycka i sig så är det fan ännu bättre!
Va precis nere för att det ringde på dörren, sean grannpojken fråga efter Juliet som då inte är hemma. Så innan jag gick upp så passa jag på att hämta popcorn, cinnamon roll och chips ahoj! sen har jag även sunnyD här uppe!

Detta bådar inte gott. jag har snart varit hos familjen i 2 veckor. Inte okej.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anders

Hej johanna, hoppas du mår bättre snart. Inte roligt att känna sig dålig. Det blir snart bättre. Kul att det funkar med barnen. Jag har inte långt kvar här i Northwood nu. Slutar den 18 juni och då bär det av hem för en lång semester. Ha det bra/Pappa

2010-05-17 @ 00:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0