Avfärden

HEj hej alla!
Nu har vi ätit lunch och nu sitter iaf 3 av oss i "lilla rummet" och kollar på datan och typ spyr av all nervositet! Inte okej med andra ord.
Jaja, det kommer gå bra, men de jag är mest nervös över är att ja inte vet riktigt när min hostdad kommer och hämtar mig. Det är ju allt mellan 1-4!!

NEj, usch, jag vet inte vad jag ska skriva mer än att jag saknar er, men jag har fruktansvärt kul och jag vill faktiskt inte åka hem! :p Och denna vecka har gått så sjukt fort! Jag har redan varit i USA i 4 dagar. men ändå. Gått sjukt fort, och har säkert redan gått upp i vikt!

JAG FÖRVARNAR ALLA BARA JAG KOMMER GÅ UPP I VIKT! ingen tvekan om saken! Tro mig..


Kommentarer
Postat av: bästis Michelle

HAHAHA SVULLOOOOOOOOOOOOOO

2010-05-06 @ 18:52:13
Postat av: Henrysophie

Very nice site. Well laid out.

2011-01-02 @ 02:22:06
URL: http://henrysophie.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0