avklarat

så, nu är jag äntligen på mitt rum igen! Mamman kom hit idag så vi har snackat om vad som hände idag och hur jag kände, men att jag försökte stå på mig, det är ju jag som bestämmer över barnen på dagarna när jag har dom. Och hon sa att det är jätte bra att jag gölr de, och att barnen inte får vara otrevliga om mig på de sättet.
SÅ nu ska hon prata med dom, och se vad som hände och ja allt sånt där:)

Ska faktiskt ta och lägga mig i sängen och kolla på en film som börjar nu. Är iofs 2 bra filmer på tv, den som går nu är Charlie och chokladfabriken, men den som jag ska se är på filmkanalerna och det är My sister's keeper. Den ska antagligen vara väldigt bra, och jag har inte sätt den:)

Puss och godnatt på er alla!


UPDATE: jäkla skit, den filmen va dubbad till latin! Så det får helt enkelt bli Charlie och chokladfabriken!


Kommentarer
Postat av: anders Kallin

Kalle och chokladfabriken sag vi nere i Bastad. Kommer du ihag det?

2010-05-26 @ 11:32:39
Postat av: mamma

Men lilla gumman, ja inte tror jag för en sekund att du vill dö! Skönt att du har fått prata ut med Kristin om barnen:)

Puss på dig för att du lyckönskar mig på nya jobbet! Trivs superbra:) Love You sweetie!

mamma

2010-05-26 @ 13:43:38
Postat av: Johanna

Pappa: Ja det gör jag! Och den är riktigt bra:)



Mamma: Nej det bill jag verkligen inte! Det sista jag vill. Men ibland vill jag bara försvinna, och igår va en sånn dag!

2010-05-26 @ 17:06:00
URL: http://mchannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0