Bio

Ja, med detta inlägg kommer jag säga både god morgon och godnatt! För nu ska jag gå och sova, och alla hemma i sverige ska upp! ;P
Nu på kvällen iaf har jag varit på bio med Cissi, Siri och hennes pojkvän! Vi såg den efterlängtade Robin Hood. Och den va faktiskt bra, vissa säger att den inte ska vara det, men alla vi 4 satt som fastklistrade i stolarna!
Måste bara berätta att det ända vi kan komma på som skiljer sverige från USA och är sjukt dåligt är att bion är fruktansvärt dyr, men vi går ändå dit och glor varje vecka för att vi inte har nått bättre för oss ^^ OCH det bästa med bion här är att du får påfyllning på popcornen du köper! Och då kan jag tala om att de är ingen LITEN popcornskål du får, utan det är en SJUKT STOR! haha!
Hade en underbar kväll med underbara människor iaf!

Tidigare idag när vi satt och åt middag, jag och min hostfamilj. Så kom lilltjejen framt till mig med nått bakom hennes rygg. Och sen tog hon fram den och visade vad hon skrivit på baksidan. To Johanna, From Juliet. Och vet ni va det va?
En tavla! Hon är så otroligt duktig på att måla! Blev sååå glad! Ska hänga upp den på mitt rum! (a)
Nej, nu dags att sova. Jobbdag imorn! Puss och godnatt


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Då kanske man ska se den ändå... den har fått så taskiga recensioner så jag har inte sett den.



Sov så gott!

2010-05-24 @ 07:26:35
URL: http://gratistokig.blogg.se/
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

FÅ FLER BESÖKARE PÅ NÅGRA MINUTER!

bara ett litet tips, funkar fint för mig :)



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=candydarling

2010-05-24 @ 07:47:04
URL: http://caandydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0