First day on tha job

Tjena alla!
Hur är det med er? Med mig är det bara bra! Första jobbdagen är igång! Barnen är i skolan och jag är ledig just nu!
Imorse gick barnen upp utan problem vid halv 7! Så nice! Frukosten gick väl hyffsat bra, måste försöka få dom att äta lite mer bara. Allt gick smidigt som tusan och de va klara tom i för tid! Så de kunde slappa lite till innan vi va tvugna att gå ut till bussen! Riktigt kyligt idag på morgonen, hoppas vädret blir varmare snart. För just nu blåser de och ja är kallt!
Jaja..
Barnen kommer hem om typ 4 timmar så fram tills dess ska jag nog ta en promenad och vika tvätten jag tvättat :) Woho! Första gången jag tvättat, känns riktigt bra! Och här sorterar dom inte riktigt utan kör i allt och tvättar de i kallt vatten! haha! Smidigt som tusan. Men de gör dom ju bara fär att barnen har inte så mycket av varje, de är mer mörka kläder så de gör inget. Men skulle tvättkorgarna vara överfulla brukar de sortera :p

Nej nu ska jag ner och göra mig nått att äta och kolla tv!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0