försöka går alltid xD

Då va måndagens jobbadag avklarad! Med andra ord Check! bara 4 dagar kvar till löning igen och HELG! och vad mer händer på fredag, jo en ny film kommer ut på bio! Så mycket som Prince of Persia! Och den ska jag banne mig se, oavsett om jag ser den själv eller med någon! (någon som är på?) (a)

I vilket fall som helst. Så ska jag lägga mig i sängen vilken sekund som helst och fortsätta läsa mig bok som jag Fortfarande inte är klar med ^^ Har 5 böcker kvar att läsa! Eller ja 2 är ju lånade som ni vet :p
Dagen annars har gått smidigt fram, förutom att lillen inte ville äta middag i köket med oss andra, men hon fick icke sitta vid tv för mig, så det blev lite tjaffs! Och killen trodde då att han kunde få sitta vid datan, haha. bra försök. Men nej nej. Imorn kanske de får sitta där om de är snälla! :p

Nej nu kallar sängen och lite sunny D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0