Good day

Godermorgon allesammens!
Today är I liiiiiite tierd! Kom inte hem så sent dock, men har börjat vakna vid 2, 4 å 5 på morgonen! Så jäkla jobbigt! Fattar inte varför jag vaknar^^ Jaja! Hoppas de går över.
Idag kommer kidsen hem tidigt från skolan också. 12.40 och då ska Juliet leka med en av hennes bästa vänner Emma som typ bor granne med oss:) Funtar på om jag ska försöka ta mig till stop&Shop. Får se om jag orkar, annars gör jag de imorn. Eller jag kanske kan få med mig angela eller nån! Får hoppas de!

Nej, om man ska ta och lägga sig och sova i 30 min kanske. John kommer hem sent ikväll, vet inte när. Men jaj! :P I love my kids!

Puss

Kommentarer
Postat av: Scarlettuxc

Really enjoy your website. Thank You.

2011-09-05 @ 08:03:07
URL: http://scarlettuxc.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0