Home again

Sådär, då har man varit på en liten rundtur här i Connecticut. Mycket fint! Ni ska se! Tog dock inga bilder för vi stannade bara ett tag på varje ställe..
För åkte vi till Jumbox, tror de stavas så:P De är iaf Mormor, där lämnde vi av J för en shoppingtur med mormor. Vi stannade även på puppies shop! ^h herrejösses vilka söta hundar! Aldrig sett nått liknande. Så fruktansvärt söta!
J typ blev kär i varenden, vilket jag också blev! haha, eller ja vi alla blev det. Efter att vi lämnat av tjejen hos mormor åkte vi andra till stranden så att jag hittar dit och sen blev det lite käk på Mc donalds:P Åt bara en cheesburgare, smakar inte som hemma. men god va den:p
Efter donken va det dags för hemfärd. och nu sitter jag på mitt rum och chillar. Funtar på att sova en liten stund, jetlagen vägrar ge sig. Men hoppas den gör det snart iaf!

Btw, haha John fick äntligen igång min gps till min bil. så N´nu jäklar ska jag hitta överallt! Om jag inte haft den, oj oj oj. haha då hade jag inte hittat någonstans! Tro mig, dessa vägar MÅSTE man ha en Gps på!

Just, glömde berätta om igår på mötet.. eller haha nej det gjorde jag inte alls! Men iaf. Nu ska jag nog sova lite så att kl inte blir för mycket..

PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Göött att höra att du har det bra gumman =)

2010-05-09 @ 04:27:44
URL: http://labelicious.blogg.se/
Postat av: Josefine Frånlund

Hejsan :)

Vilken organisation har du använt dig av för att bli au pair i Usa?

2010-05-09 @ 14:29:03
URL: http://idakristinajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0