lördag

God Morgon alla!
Varför vaknar man när man inte vill vakna och faktiskt kan ta sovmorgon, och sen inte kan somna om!? Jag hatar de!
Jaja, va väl bara bra att jag vakna. Har duschat och gjort mig iordning har bara håret kvar men de fixar jag efter frukosten.
Efter det ska jag bege mig till The Edge och fixa papprena och sen bär det av hem till Fernanda för att sedan åka vidare till Frendlys och äta god lunch och glass! Det lilla extra idag är att jag ska shoppa (a) Känns som evigheter sen, men det är det ju inte:p haha, va förra helgen..
Mamma, jag LOVAR att inte shoppa upp alla pengar, lägger faktiskt undan, duktigt nog, ungefär 100$ varje vecka!

Haha, i varje fall. Nu kurrar min mage så mycket att jag måste ner och äta nu!
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0