medans

medans jag kommer ihag det, sa stallde pojken en valdigt bra fraga imorse. Han satt och kollade ut genom fonster i vardagsrummet, medans jag diskuterade med tjejen att hon inte behovde ha sin tjocka troja idag utan den som inte va sa tjock for att det skulle bli varmt idag. Da sager pojken till mig. "why is the sky blue?" jag da, mit dumhuvud haha, trodde att han menade varfor finns det inga moln pa himlen, sa jag svarar "because it's not any clouds on the sky, which means that it's not going to rain today:)" han svarar lite bittert "yeah, I know, but why is the sky blue?" och da gick det up for mig vad han mena, ja varfor ar himlen bla egentligen? Ar det nagon som vet? Eller ar den bara det bara for att? Det ar ju som att fraga sig, varfor ar solen gul?

Tycker det var en bra fraga vilket fall som helst :) Han ar smart den grabben!

Nu ska jag iaf satta pa mig bikinin, hamta min bok och skara upp lite melon och satta mig pa baksidan! Solen skiner och jag har precis kommit hem fran 1 timmes powerwalk+styrka pa baksidan! :) *stolt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0