Memorial day

Då är det söndag och denna söndagen är det så att här firar man Memorial day idag. Men den är egentligen imorn. Men som sagt så firar man den idag för att alla är lediga imorn.
Så nu har jag duschat och gjort mig iordning, bara håret och sminket kvar.. Sen ska vi bege oss till min hostmammas föräldrar och ha BBQfest:) Ska bli trevligt att träffa alla släktingar på hennes sida.

Känner mig iofs inte på topp idag. vet inte om de är allergier som jag fått mot pollen eller om det är själva omväxlingen av väder som sker hela tiden. Mamman tror det kan vara lite av båda. Men vi får se:) Juste. Igår hade jag de så otroligt kul med tjejerna! Haha, jag och Fernanda garva hela tiden och hon lärde mig lite brasilianska och vi glodde på killar! haha! Kommenterade varenda! Varför är alla snygga killar på köpcentren och inte på gatan där vi bor?! HAH! Träffa även hennes hostfamilj, åh herrejösses sicken söt baby hon tar hand om! Läskigt söt! 3 månader snart 4, om 1 vecka! Shoppade ju även igår, bilder kommer upp senare! Ska ha på mig 1 av klänningarna idag:)

Jaja, nu måste jag fortsätta göra mig iordning för vi ska åka om 30 min typ!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anders

Hej Johanna,

kul att läsa att du har det roligt och bra. Om du inte har hört det eller läst på FB så har Bodil fått en liten kille. Kul va? Ha det bra/Pappa

2010-05-30 @ 22:41:58
Postat av: Johanna

Ja, det har varit super idag! Men börjar fundera på om jag är allergisk mot pollen. Jaja.

Jaa! jag såg det nu! Gud så kul! Hur mår hon?

Kram

2010-05-31 @ 00:54:55
URL: http://mchannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0