off

YEEEEES då va arbetsdagen över och nu ska jag iväg för att hämta upp miss Jani för en kaffe! Nice! Ska bli riktigt kul att träffa henne igen och snacka massa skit! Woho.

Iaf, jobbdagen har gått bra, fram tills jag sa åt barnen att göra sina läxor vilket INTE uppskattades idag! De som brukar gå så otroligt bra! Men icke inte idag! Pojken typ hatade mig och sa att jag va skylldig honom 10$ vilket jag INTE är! Och tjejen vägrade sitta vid matbordet utan skulle verkligen sitta framför tv! Men hon fick det gjort, eller ja. vi fick ändra 4 svar men jaja! hon är ju bara 8 (a) och killen gjorde de också tillslut! I'm goood!

Nehe ni, nu måste jag kila! Kaffestund med Jani! Vart, ja hah, det får vägarna avgöra! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0